Ce se mai spetesc unii de-a lunea...

  Azi-dimineaţă pe la 10-10.15, dau un telefon unor deştepţi a căror firmă trebuie să ne achite nişte facturi. Discuţie:

  Eu: Bună dimineaţa! Sunt Icsulescu, de la firma Icsescu, am mai vorbit de vreo trei ori şi săptămâna trecută cu dumneavoastră, în legătură cu plata unor facturi...
 Individul (pe jumătate somnoros, pe jumătate sictirit): Ah, bună dimineaţa... Ce ziceaţi? Ah, facturile, da...
 E: Săptămâna trecută mi-aţi spus că veţi face plăţile joia sau vinerea trecută. Am extrasul de cont în faţă, nu apare niciun leuţ de la firma dumneavoastră!!!
  I: Mhm... Păi (îl şi auzeam cum se scărpina în cap), doamna care se ocupă cu plata facturilor nu e aici...
 E: E la toaletă sau la cafea? La ce oră să mai sun?
 I: Ah, nu... Nu vine deloc azi...
 E: Dacă sun mâine e ok? Sau de mâine se îmbolnăveşte de cine-ştie-ce, şi nu mai vine toată săptămâna?
 I: Nu, dom'şoara Icsulescu, sunaţi maine, cam la aceeaşi oră...

 Ce să mai zic? Şi eu fost în weekend, şi eu am stat la soare (în timp ce am şi muncit, desigur), am mâncat grătar, însă când e luni... apăi e luni!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie