DGFP a mâncat prea multe sarmale

  Azi-dimineaţă, în cutia poştală, găsesc două plicuri de la Direcţia Fiscală Braşov, în care găsesc două înştiinţări de plată pentru prelungirea abonamentelor de parcare. Da, aţi citit bine, două înştiinţări de plată, pe acelaşi nume, pentru acelaşi loc de parcare, pentru aceeaşi maşină.

  Trecând peste faptul că mi se pare ciudat sa mi se comunice că până la 31.01.2012 trebuie să achit abonamentul, căci în anii trecuţi trebuia plătit de-abia prin martie, mi se pare aberant să trimiţi două înştiinţări identice. Cel care face astfel de greşeli ar trebui pus să plătească cel de-al doilea plic trimis aiurea din propriul buzunar. Sunt convinsă că nu sunt singura care a primit două astfel de înştiinţări identice.

  Ca să argumentez, mai bogat decat am făcut-o mai sus, prin octombrie, primesc tot prin poştă un plic, tot de la DGFP Braşov, cu o somaţie de plată pentru impozitul pe imobile. Ştiam că impozitele sunt plătite, şi pe clădire, şi pe maşină, şi pe persoană fizică şi pe firmă, şi, prin urmare era nefondată somaţia. Evident că a doua zi m-am prezentat zâmbitoare la Direcţia Fiscală din Dorobanţilor, cu chitanţa în mână, unde le-am expus opiniile mele funcţionarilor. Şi, tot evident, am avut dreptate, căci mi-au spus că cel care a semnat-o şi trimis-o ori are probleme cu vederea, ori nu a avut ce altceva să muncească.

  Partea supersimpatică, dacă îmi este permis atributul, a tevaturii cu înştiinţările, somaţiile şi tot acest set de instrumente de constrângere fiscală, este că în urmă cu vreo 5-6 ani, am primit la sediul firmei o somaţie de plată, de nu-mai-ştiu-câţi lei, contravaloarea expedierii tuturor plicurilor cu somaţii şi înştiinţări, din astea, tot aiurea trimise de nişte capete pătrate cu titlu de funcţionar.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie