Parfum de Sărbători

   Regret, parcă, faptul că adineauri (fiind 8 şi ceva seara) am mâncat pe nerăsuflate un castron întreg de piftie. Făcută de maman, închegată de gerul de afară, şi cu multă cărniţă. Ah, ce bună a fost! Mâine manânc două castroane. Poate-poate mă îngraş vreun kilogram în toată vacanţa asta ce mă aşteaptă.

  Da, de azi e vaaacanţă! Cu turţuri atârnaţi de corpurile de iluminat stradal, cu trafic infernal, accidente pe bulivar, copii cu bulgări în mâini, goana după cadouri de Crăciun, şi multă bucurie.
  Da, şi anul ăsta îmi propun să mă bucur de Sărbători, să trăiesc minunea de trei zile a Crăciunului (aş prefera să o fac fiind musafir- am practicat anul trecut, şi am înţeles de ce unora le place la nebunie să fie musafiri), să mănânc cozonac cu lapte şi fursecuri pufoase, să stau cu Bubu lângă calorifer, ca două pisici ce suntem, să îmi încălzesc mâinile pe o cană cu ceai aromat şi fierbinte, să citesc în fiecare zi, să fac câte un lucru frumos pentru puţinii oameni pe care îi preţuiesc.

  Ca să nu mai lungesc vorba, pentru că mi-e somn (deh, plimbările îndelungate prin zăpadă obosesc), vă anunţ că a mai rămas o singură săptămână (adicătelea 7 zile), până în seara de Ajun. Căutaţi cadouri, zâmbiţi-le celor dragi, puneţi-vă pe gătit bunătăţuri, dar aveţi grijă cum şi în ce cantitate le degustaţi, jucaţi-vă în zăpadă (da, până şi eu mă joc în zăpadă. Uneori.), şi decoraţi-vă casele frumos. Perioada asta ar trebui să binedispună pe toată lumea, indiferent de cât de multe probleme ori nemulţumiri ar avea. E prea mult dacă vă cer ca vreme de două săptămâni să uităm de tot ceea ce ne supără?

  PS. Ca să vă puneţi la punct silueta, acum în prag de Sărbători, daţi mâine o fugă la patinoar, la Icefest 2, o petrecere unde până şi Moş Crăciun va sosi pe patine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului