Pastel de toamnă - prima parte

  Pentru că nu mă pricep la versuri, şi cu atât mai puţin la pasteluri, vă arăt nişte fotografii făcute în weekend-ul ce tocmai a trecut, ca să vedeţi ce norocoasă sunt. De ce norocoasă? Pentru că sunt făcute în locul unde mă simt cel mai acasă.

  

   Dealurile din faţa casei, cu un amestec perfect de conifere şi foioase multicolore.


The Cat(s) on the hot tin roof. 


Chiar dacă e octombrie târziu, munca la câmp nu s-a încheiat.

 
  Bobocii de astă-primăvară s-au transformat în răţuşte în toată regula :)


  Am mers, şi am mers îndelung pe o uliţă din sat, până în locul unde ştiam eu că sunt brânduşe până toamna târziu, şi, iată-le! Nu multe, e drept, însă movul lor şi culorile Piliştei din fundal fac să merite tot efortul.

  Partea a doua a pastelului foto o păstrez pentru mâine, ca să mai avem cu ce ne clăti ochii, bine?


Comentarii

Anonim a spus…
am vazut pastelul in ordine inversa insa nu conteaza sunt excelente mai ales acum cand vine iarna si intelegem ce am pierdut o data cu trecerea toamnei

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Gânduri sub clar de Lună