Pastel de toamnă - partea a doua


  Îndrăzneală roşiatică.


  Nu ştiu cum s-o fi numind copăcelul ăsta, cert e că în fiecare an, cam în perioada asta, pe marginea uliţelor din sat apare peste tot, cu bobiţele-i roşii.


  Unul din locurile mele preferate din sat. Mi-aş petrece ore în sir privind apa, şi peştii care înoată în ea.


  Căluţul ăsta e al unei tanti care călăreşte. Încă nu am reuşit să înţeleg de ce mai tot satul o priveşte dubios, însă eu o admir, şi tare aş vrea să o rog să îmi dea şi mie câteva ore de călărie, pentru că nu am mai stat în şa de pe vremea când aveam vreo 5-6 ani.

  
  Biserica din sat, în mijlocul toamnei.

  P.S. Mai multe poze în partea a treia, că sa nu le epuizăm dintr-o dată, mai ales că stau cam prost cu inspiraţia scriitoricească în ultima vreme.


Comentarii

Faine poze şi piesajele sunt de vis! Mi-au plăcut în mod special cele cu gardul şi lacul. Hai cu partea a 3-a!
Oana a spus…
Mă bucur că îţi plac! Am fost absentă motivat, însă acum am pus şi partea a treia.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Gânduri sub clar de Lună