S-a mai terminat încă o sesiune

  ... mai precis penultima din facultatea asta.
  Astăzi după-amiază am avut ultimul examen, iar de la ora 16 sunt liberă ca pasărea cerului. Încă am senzaţia aceea idioată că stau degeaba, când ar trebui de fapt să învăţ, dar în cateva zile o să scap şi de ea.
  De mâine încolo vreau să fac lucrurile mărunte care îmi plac, vreau să mă plimb liniştită, vreau să croşetez, să citesc, să vorbesc cu oameni de care îmi e dor, să merg la operă, să fac cumpărături, şi orice alt lucru care mă poate scoate din starea asta de stres din ultimele patru săptămâni.

  Dacă stau şi mă gândesc că, teoretic, peste numai două săptămâni şi ceva vine primăvara, seara devine şi mai frumoasă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului