România a rămas fără ţap ispăşitor

  Emil Boc a anunţat astăzi depunerea mandatului guvernului, după, aflu acum, 1100 de zile în fruntea acestuia. 
1100 de zile în care orice s-ar fi întâmplat în ţară, bun sau rău, Boc era de vină. S-au diminuat cu 25% salariile bugetarilor? Boc era de vină. Ninge şi bate viscolul? Boc era de vină. Scade sau creşte economia ţării? Doar Boc era de vină. Apostu ia şpagă? Evident, tot Boc era vinovat.

  Rămâne de văzut cine se încumetă să preia postul de ţap ispăşitor al ţării, şi, mai ales dacă Parlamentul îl va agrea.

PS. Discuţie astăzi, la farmacia veterinară:
  Vânzătorul: - Am auzit că o pun pe Boagiu în locul lui Boc...
  Un nene care spărgea seminţe între dinţi: - Aoleu, aia are tocul de-un metru!
  Eu, neputând să mă abţin: - Vi se pare că are vreo relevanţă înălţimea tocului? Contează ce are în cap! (Ai naibii misogini!)

PS2. Mi-ar plăcea enorm de mult ca peste vreo 2-3 luni să iasă protestatarii în Piaţa Universităţii ca să îl ceară pe Boc înapoi :))

PS3. Dacă nu aţi fost pe fază, pe la ora 8 pm., Traian Băsescu a anunţat că îl desemnează ca premier pe Mihai Răzvan Ungureanu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie