Pitoreasca Doamnă Toamnă


  Roşcat cu multe picăţele aurii.


  Un nene vecin şi o oaie. Plus o sculptură rurală în prim plan.


  Piliştea, muntele din spatele casei, văzut din dealul cimitirului. 


  Dealul care nu mă lasă să dorm vara pe terasă de mult ce-mi place să-l privesc. Acum, toamna, printr-o fereastră mare dacă îl priveşti, pare un tablou.

  Îmi pare rău că nu am apucat să fac fotografii cu o săptămână mai devreme, când toate pădurile din jur erau portocalii. Acum îmi pare rău că plouă, fiindcă până la sfârşitul săptămânii, toate culorile pe care le vedeţi mai sus vor dispărea. 

Comentarii

Raluca a spus…
servus, Oana! spune-mi te rog de unde e facuta poza cu varful Pilistea. multumesc mult!
Oana a spus…
@Raluca, de pe Valea Dobîrlaului...

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie