Neserioşi

  Luni. Ora 10. Discuţie telefonică:

 Oana: - Bună dimineaţa! Sunt Icsulescu, de la firma Cutărescu. Aveaţi să-mi plătiţi o factură. Scadenţa era vineri, azi pe extrasul de cont nu apare niciun ban. Când aveţi de gând să-mi plătiţi?
 Tanti: - Ăăăăă, păăăi, mda... ştiu. Daţi-mi un număr, şi revin eu cu un telefon.
 O: - Notaţi.... Mulţumesc, la revedere!

  Ora 12. Nu că m-aş fi aşteptat, dar Tanti nu a mai sunat.
  Tanti asta e şefa unei firme din Braşov, care vezi- Doamne, a primit un premiu de la Camera de Comerţ şi Industrie, în urmă cu câteva zile. 
  Eu zic că ar fi o idee bună ca până la sfârşitul anului să pun la punct o gală de decernare a premiilor în neseriozitate. Am nişte candidaţi... unul şi unul, care mai de care! Singura problemă e că nu ştiu care din ei va putea accede pe primul loc, pentru că... între noi fie vorba, cam toţi îl merită.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie