Culori de vară

  A trecut deja o bună parte din prima lună de vară, şi încă nu v-am arătat cât de frumos a început vara pentru mine:




  În grădină, majoritatea florilor a fost distrusă de grindină, însă lupinii au rezistat cu stoicism, şi se află acum în plin sezon de înflorire:)


  Am mai multe margarete ca oricând:)


S-au cam adunat norii de ploaie...





...dar lumea continuă să îşi vadă de treburi: unii sapă, alţii plivesc, iar alţii urcă dealul ca să întoarcă fanul.


După plimbare, o bine meritată odihnă, pe iarba de pe malul lacului:



 
Avem şi din ce în ce mai multe căpiţe de fân :)


Şi-am încălecat pe-o şa, şi-am încheiat plimbarea cu un bucheţel de flori de câmp, nespus de frumoase.

Vara voastră cum e?


Comentarii

Răzvan a spus…
Probabil auzi foarte des spunându-ţi-se "te invidiez", aşa că eu n-o să zic asta.

Parcă simt parfumul cositului. Foarte fain!
Oana a spus…
Obişnuiesc să ţin invidioşii departe de mine;)

Mulţumesc!:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie