O întrebare pentru conducerea Spitalului Judeţean Braşov

  Având ceva de rezolvat acolo, şi traversând cocina curtea Spitalului Judeţean de Urgenţă Braşov, am dat peste această pancartă, în legătură cu sensul căreia mi-ar plăcea să primesc informaţii:


  Nu am reuşit să îmi dau seama menirea ei, însă, judecând după tonele de mizerie adunate în curtea Spitalului, mă gândesc că serveşte adunării acesteia. 

  În altă ordine de idei, mi se pare de-a dreptul nesimţit că infirmierele, brancardierii şi alte zeci de persoane freacă menta, stând la ţigări, cafele sau spărgând seminţe (sau îţi cer şpagă în momentul în care trebuie să scoţi pe cineva din spital, în scaun cu rotile), când ar putea foarte bine să organizeze o campanie de salubrizare a curţii, care arată mai rău decât o ghenă de gunoi: tufişuri neîngrijite, năpădite de buruieni, pubele rupte şi smulse de la locul lor, bănci împuţite, trotuare rupte.

  Să nu uităm totuşi că vorbim de împrejurimile unui spital, unde ar trebui ca totul să fie bec de curăţenie, şi să lăsăm naibii atât de mult vehiculata alee a celebrităţilor, sau alte nimicuri care sunt doar poleiala unei mizerii fără margini.

Comentarii

Unknown a spus…
Conform HG 955/2010, completare la 319, sunt obligati sa identifice locul de adunare in caz de situatii de urgenta. Acesta trebuie sa fie marcat pe planul de evacuare, cat si la locul fizic. Felicitari lor, sunt putini cei care il marcheaza.
Oana a spus…
Merci de raspuns, e o noutate:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie