,,Şcoala altfel" şi obezitatea infantilă

  Astăzi am avut multe de rezolvat şi din acest motiv am circulat foarte mult, prin diverse zone ale oraşului. Astfel, am observat diverse grupuri de copii şcolari care se deplasau de colo-colo, pentru că e săptamâna de ,,Şcoala altfel". O iniţiativă simpatică, mai ales că învăţăceilor de astăzi nu le mai place nici măcar ,,Şcoala şcoală". 

  În fine, voiam să ajung la faptul că în momentul în care am trecut pe Republicii cu destinaţia facultate, am remarcat un astfel de grup de elevi, de clasa a doua sau a treia, intrând ciorchine la McDonald's. Nu o să încep o teorie cum că produsele acelui fast-food nu se descompun nici la un an de la cumpărare, însă nu mi se pare normal să îţi încurajezi elevii să mănânce acolo. 
  Dacă tot voiai să îi scoţi în Centrul Vechi, mai bine îi puneai să vină cu un sendviş de acasă şi îi scoteai la un picnic în iarbă, în parc, sau sub Tâmpa, la aer curat, că tot e vremea asta frumoasă. Şi astfel nici nu aveai pe conştiinţă câţiva obezi morbizi în viitor.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie