Catindatul USL la Primărie a furat startul campaniei electorale

  Astăzi am găsit în cutia poştală, pe lângă tot felul de prostii publicitare, un nemaipomenit pliant, care îl prezenta pe toate părţile pe candidatul USL la Primăria Braşov, autointitulatul ,,Viitor Primar" (visează tu, monşer!) Cătălin Leonte.
  L-am desfăcut de curiozitate înainte să îl mototolesc cu destinaţia coş de gunoi, şi am aflat că personajul e director de bancă, are copii, şi se îmbracă cam urât pentru gusturile mele. Printre poze cu copii, soţie şi cămăşi în carouri, ne mai povesteşte despre cum nu o să facă patinoare, giratorii, flori in giratorii şi despre cum va multiplica locurile de muncă din Braşov (la xerox, probabil...).
 Am rămas sincer impresionată, şi tocmai de aceea vă mai povestesc ce am mai aflat de pe site-ul organizaţiei judeţene a PSD Braşov: 
  Cu ocazia „Zilei Mondiale a Poeziei”, reprezentanţii PSD Braşov au oferit ieri cărţi pe stradă. Trecătorii au avut de ales între şase clasici ai literaturii române: Mihai Eminescu, Octavian Goga, George Coşbuc, Vasile Alecsandri, Ion-Heliade Rădulescu şi Alexandru Macedonski.
Bineînţeles că maestrul de ceremonii a fost nimeni altul decât ,,Viitorul Primar", cel care se gândeşte la spiritul alegătorilor braşoveni, şi nicidecum la faptul că literatura română nu are decât patru clasici, recunoscuţi în orice carte, curs, ori cercetare- Mihai Eminescu, Ion Creangă, Ioan Slavici şi Ion Luca Caragiale.

Asta, aşa... în paranteză spus.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie