(De)servicii marca Romtelecom

 UPDATE: În mod evident, documentele nu au putut fi trimise nici prin fax. Mâine o să am o întâlnire destul de aprinsă la sediul Romtelecom.

  Cu indivizii aceştia am încheiat orice urmă de colaborare în urmă cu ceva ani, atât de mulţi deja încât le-am uitat şi numărul.
  Însă zilele trecute, eu, suflet bonom, m-am oferit să ajut o persoană imobilizată la pat să îşi rezilieze contractul de telefonie fixă de la Romtelecom. Am fost la sediu, i-am expus problema netransportabilităţii titularului abonamentului, am luat o cerere de desfiinţare, mi s-a spus că o pot trimite şi online sau prin fax, împreună cu o copie după buletinul titularului contractului.
  Simplu, nu? Aşa am zis şi eu, până astăzi dimineaţă, când am încercat să le trimit pe adresa de e-mail pe care mi-o dăduse funcţionara de la Romtelecom. Am încercat să le trimit de trei ori, de trei ori s-au întors.
   Când o să am zece minute libere, o să încerc să le trimit prin fax, iar dacă nici aşa nu merge, mă duc şi le trântesc cererea şi copia după buletin între ochi.

  Indivizii ăştia merită tot ce e mai rău. Pe lângă faptul că jecmănesc abonaţii precum tâlharii la drumul mare, îşi bat şi joc de timpul şi răbdarea lor. Nu înţeleg o chestie- dacă aţi ramas în epoca de piatră în ceea ce priveşte tehnologia şi online-ul, de ce mă mai aburiţi că rezilierea se poate face şi aşa?!

   Ca şi cum nu ar fi îndeajuns, tot Romtelecomul este cel care îşi pune angajaţii să deranjeze oamenii în mod constant, la telefon, întrebându-i dacă nu vor să facă contract cu ei, dacă nu vor Internet, dacă nu vor servicii tv, şi altele. Primesc astfel de telefoane în mod constant de la ei, însă săptămâna trecută au întrecut limita. Într-o zi în care nu îmi vedeam capul de treburi, mă sună o individă, ca să îmi spună că este de la Romtelecom şi că ar vrea să facă un studiu de piaţă. Am întrebat-o amabil de ce nu îşi face studiul pe proprii abonaţi, şi am invitat-o, tot amabil, să mă lase să îmi văd de treabă. Peste zece minute, îmi sună iar telefonul. O altă individă, surpriză, tot de la Romtelecom, îmi spune că vrea să facă un studiu de piaţă. Îi răspund că în urmă cu zece minute fusesem deranjată de o altă colegă de-ale ei, dornică tot de studii de piaţă, şi am invitat-o de asemeni, să îşi facă studiile de piaţă pe abonaţii proprii.

  Concluzie: cei de la Romtelecom sunt extrem de amabili când e vorba de gargariseli telefonice, care nu ajută omul în niciun fel, ci doar îl face să îşi piardă inutil timpul, însă omit să ajute la uşurarea unor chestiuni, cum e în cazul pe care vi l-am povestit mai sus, o reziliere a unui contract.   



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie