Am slăbit 3 kilograme

  Am ajuns la 47 de kilograme. Dacă greutatea asta mă definea şi mă mulţumea în urmă cu vreun an şi jumătate, acum simt că toate hainele îmi ies pe partea cealaltă, la propriu.
  
 Reţeta? Nici eu nu o deţin, cert fiind doar faptul că de vreo săptămână şi jumătate încoace nu pot mânca. Da, chiar eu, Oana cea pofticioasă şi iubitoare de delicii dulci şi nu numai.
  Ceea ce mă scoate din sărite e faptul că în urmă cu câteva zile mi-am luat de la croitor nişte haine care trebuiseră modificate, iar acum niciuna nu-mi mai vine aşa cum ar trebui.

  Numai mie mi se putea întâmpla.

Comentarii

Hope a spus…
Probabil ca de la caldurile ce au fost, poate ai avur o perioada mai dificila si poate te-ai stresat mai mult. Depinde in cat ai slabit, daca ai slabit brusc, la fel vei pune si la loc.. insa trebuie sa te gandesti bine si poate sa mergi si la un medic, este o greutate foarte "sensibila" si mai dai si de altele..poate ai ceva probleme cu stomacul...

Iti citesc articolele si vizitez blogul de ceva vreme, dar probabil ca ti-ai dat seama din trafic :P
Este foarte interesant si esti activa :)
Mult succes pe viitor!
Oana a spus…
Da, e drept ca perioada asta e destul de stresanta pentru mine, insa e ciudat, pentru ca eu mananc mult tocmai cand sunt stresata.

Nu obisnuiesc sa analizez traficul prea atent. Merci:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie