Crăciun fericit!

  

  
  Dragii mei, chiar dacă o zi a trecut deja, eu vă urez să aveţi un Crăciun binecuvântat, alături de toţi cei care vă sunt dragi, să vă bucuraţi de oamenii din jur şi de cadourile primite, să nu uitaţi să mulţumiţi pentru tot ceea ce aveţi şi să dăruiţi, la rându-vă, ceva, oricât de mic, cuiva căruia îi lipseşte.

  Vă reamintesc, ca în fiecare an, că secretul unei sărbători petrecute cu bine constă în moderaţie, aşa că nu vă năpustiţi asupra oalelor cu sarmale, nu înghiţiţi toţi cozonacii deodată, şi nu goliţi absolut toate damigenele cu vin dintr-o sorbitură. Avem acelaşi volum al stomacului ca în restul anului, iar sănătatea e pe primul loc :).

  Ah, uitam să vă întreb: a venit Moşu' la voi?

Comentarii

Razvan a spus…
Dacă a venit Moşu' ? Practic am fost Moşu'! :)) Bine, nu pt nişte copii sau ceva de genul, dar teoretic am jucat rolul ăsta.

Crăciun Fericit şi ţie, şi un cer cât mai senin în noul an!

P.S. ce-ai găsit sub brad, haine sau jucării?
Oana a spus…
Foarte frumos din partea ta, copiii merita sa aiba Mos, chiar daca unii se incapataneaza sa nu mai creada in el. An Nou cat mai frumos si tie!

Am primit o gramada de cadouri, dar trebuie sa recunosc ca se incadreaza mai degraba la categoria "Haine si accesorii" decat la "jucarii":))

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie