Succint, despre alegeri

  Deşi m-au ars degetele să scriu câte ceva legat de campania electorală şi m-am abţinut, din dorinţa de a nu mă împlica în polemici şi dezbateri inutile, astăzi nu pot să nu scriu măcar câteva rânduri despre alegerile prezidenţiale.

  Pe de-o parte, peVictor Ponta nu îl suport. Mă enervează felul în care se adresează oricui şi oricum, indiferent de vârstă, tonul mai mult obraznic decât ironic, precum şi faptul că s-a bătut neîncetat cu pumnii în piept că a scos ţara din criză. Cu toţii, sau aproape toţi ştim că cei care au scos, de fapt, ţara din criză (dacă a ieşit, într-adevăr...) au fost oamenii care au muncit şi au plătit impozite. Că pe lângă astea, am mai cotizat cu ceva mărunţis şi în campania electorală, asta e o altă poveste. Vom vedea la anul pe unde va scoate Guvernul şoseta când va fi nevoie de bani.

  Pe de altă parte, Klaus Iohannis mi-e indiferent. Nu mi se pare nici grozav, nici rău. Însă prostia care îl va costa, în cazul în care se va dovedi a fi un preşedinte prost, va fi oamenii cu care s-a înconjurat în campania electorală. Şi îi ştiţi şi voi foarte bine, fără să mai fie nevoie să îi enumăr eu aici.
  Îi doresc din tot sufletul să îşi vadă de treabă, fără să ne facă de râs în lume, şi să îşi păstreze ochii deschişi la pericolele ce îl vor pândi la tot pasul. 

  Îmi doresc sincer, pentru el, şi pentru noi, în primul rând, ca pe durata mandatului său să nu îi lipsească acel spirit săsesc, care nouă, celor din Ardeal, ne-a făcut atât de bine în urmă cu sute de ani, şi care ne-a lăsat moşteniri preţioase, care au învins trecerea timpului.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie