Verde

  Toată ploaia din ultimele săptămâni a adus şi ceva bun. Totul a înmugurit, înflorit şi înverzit. Nu ştiu vouă, dar mie, în fiecare iarnă, mi se face-un dor nebun de verde, de plimbări pe uliţă privind la cum se schimbă nuanţele de verde din primăvară şi până toamna, când trec la culori pământii.
  Săptămâna asta am făcut două-trei plimbări, pe uliţele satului, ca să-mi satur pofta de verde primăvăratic. E verdele acela proaspăt, care emană viaţă şi regenerare.

  Tot satul e năpădit de păpădii. Ca-n fiecare an, trec de la galben la pufuleţii aceia care zboară prin aer, şi le dau dureri de cap celor alergici...


Vin şi oile la munte...


Păpădii pe malul lacului.


Flori din grădina bunicii.
 

Piliştea a înverzit şi ea :)
 

Răţuştele la plimbare.
 

Flori de măr.


Toate verzi şi frumoase, dar acolo sus e o zăpadăăă!

Să aveţi o săptămână uşoară şi minunată, dragii mei!


Comentarii

Răzvan a spus…
Adevărul e că toată verdeața asta face până și zonele dintre blocuri să arate mai puțin deprimante.

Ca de obicei, încântătoare imaginile.
Oana a spus…
Mulţumesc! E drept că şi peisajul ajută.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie