Vara asta - Partea a IV-a

  Aşa cum v-am promis ieri, încheiem retrospectiva verii cu luna august, care s-a dovedit tare capricioasă, cel puţin spre final ei.


Bubu şi una din pretendentele lui.


Oricât am întrebat, nu am găsit niciun motiv pentru care găinile ar fi avut această atitudine interesantă faţă de camera foto, tratând-o cu codiţele.


În lumina amurgului.


V-am spus vreodată cât de mult imi plac hortensiile?


... şi  gladiolele?


Joacă cu mama şi copiii.


Dealul acesta se vede pe o fereastră a casei mele, fereastră pe care am făcut-o intenţionat mare şi fără canaturi, tocmai pentru a da impresia unui tablou :).



Apus de august. E printre ultimele apusuri frumoase pe care le-am văzut vara asta, fiindcă mai apoi au venit ploile.

 Nu aş vrea să închei mini-retrospectiva verii fără a-i mulţumi Doamnei Vară pentru toată bucuria pe care mi-a adus-o şi anul acesta.
  Pentru toate mângâierile calde, pentru toate bălăcelile şi razele calde care le zvântau, pentru florile-i vioi colorate, pentru toate plimbările de seară, pentru roua de fiecare dimineaţă şi pentru toată căldura pe care mi-aş fi dorit să o închid într-un borcan mare cât să-mi ajungă pentru o iarnă întreagă.
  Dragă Vară, ne vedem la anul, cu aceeaşi sete de tine!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie