Bunătăţi de sezon


  Nu pot spune că mă topesc după gustul cireşelor. Mi se par dulci şi atât. În schimb, cireşele pietroase, stiţi, cele mai deschise la culoare, aproape gălbui şi ceva mai rare prin pieţele noastre, mă înnebunesc. Aş putea să mănânc kilograme întregi.



  Ceva mai parfumate, numai bune de presărat prin pandişpan. Da, caisele, atât de bune încât ţi se topesc în gură. Recomandarea mea: cele îmbujorate şi cele pistruiate sunt cele mai gustoase.


  La sfârşit am păstrat ce e mai bun- căpşunele. Iubesc toate fructele din familia lor, însă căpşunele sunt mereu irezistibil de parfumate şi apetisante. Mă rog, mai puţin cele cu gust de plastic, care nu sunt de grădină, ci mai degrabă de laborator, dar... să ne bucurăm de ele, ACUM!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie