Pe scurt, despre FOTE

  Am un prieten de familie care a fost în trecut monitor de schi, iar acum, în fiecare iarnă, participă la diverse concursuri şi alte evenimente de sporturi de iarnă, în calitate de arbitru. Ei bine, anul acesta, de fapt încă de anul trecut, a fost convocat pentru FOTE 2013, acel mirobolant Festival al sporturilor de iarnă pentru tineret, care a făcut atâta valvă, în presă şi nu numai.

  Din câte mi-a povestit, competiţia va dura 5 zile, probele se vor desfăşura în Poiana Braşov, la Râşnov şi la Cheile Grădiştei, însă nu se ştie dacă în luna februarie va mai exista suficientă zăpadă pe pârtii. L-am întrebat de ce, şi mi-a răspuns că, în goana după bani, s-au deschis toate pârtiile, în loc să se fi deschis doar una sau două, iar restul să ramână închise, cu zăpada naturală, şi cu zăpadă artificială aşternută peste, ca să reziste până atunci.
  Arbitrii vor purta nişte veste reflectorizante, asemănătoare cu cele purtate de angajaţii firmelor de salubritate, însă voluntarii vor avea costumaţii complete.
  Cât priveşte numărul concurenţilor, vor fi în jur de 190, din destul de multe ţări- nu le reţin numărul.

 Rămâne de văzut dacă vremea va ţine cu organizatorii. Nu ca aş fi rea, dar chiar m-ar bucura să fie cald in perioada aceea, ca să se vadă încă o dată ce apţi într-ale organizării sunt românii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie