La cumpărături pentru Crăciun

  Joia sau vinerea trecută, nu reţin exact ziua, am spus că ar fi cazul să merg din timp să cumpăr cadourile de Crăciun. Că mai adaug una, alta, făcute de mânuţele mele, asta e partea a doua.
  Eh, şi iată-mă într-un magazin, stând la rând la casă (evident!), cu produsele puse pe bandă. În faţa mea, vreo două-trei persoane. Înaintea mea, un domn în vârstă, tare dichisit.
  Aruncându-şi privirea la cumpărăturile mele, vede pe bandă un set de maşinuţe, pe care l-am cumpărat pentru Luca, şi mă întreabă: 
  - Domnişoară, aţi cumpărat şi benzina pentru astea?

Am început să râd, pentru că a zis-o cu un ton atât de plăcut, şi cu o prezenţă de spirit atât de rar întâlnită, mai ales pentru un om care nu te cunoaşte, încât nu m-am putut abţine.

  Voi aţi început cumpărăturile de Crăciun? Dacă vreţi o mână de ajutor, în cazul în care aveţi doamne sau domnişoare cochete în familie ori în cercul de prieteni, vă îndemn să alegeţi un cadou inspirat, de la Chic Treats by Oana, sau de la Leather Scented Accessories.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie